Isten hozott!

Ne hagyd, hogy a rossz legyőzzön téged; te győzd le a rosszat jóval!

(Róm 12,21)


Elköltöztünk

2015. október 30., péntek

Videós képösszeállítások a munkahelyemről

Több bejegyzést is szenteltem az elmúlt néhány hónapban az új könyvtáramnak. Rengeteget dolgoztam, bíbelődtem, hogy minden a helyére kerüljön, hangulatos, otthonos legyen a munkahelyem. Sajnos még nem vagyok teljesen készen, bár egy könyvtár, csakúgy mint az otthon, mindig átalakításra vár.
2015. augusztus közepén készült el végre az új iskolánk, új helyen. A tantermek, laborok egy új, modern épületben helyezkednek el, a könyvtár és az irodák viszont egy régi, de most felújított (az újhoz kapcsolt) épületbe kerültek.
A könyvtár helye nem túl kedvező, viszont hatalmas. 4 részből áll: 41 m2 a fogadótér, 99-99 m2 a kölcsönzőtér és az olvasóterem, 18 m2 a könyvraktár. Kérésemre - a tömör falak helyett - üvegfalat építettek a terek elválasztására. A bútorokat magam választhattam ki. Szeretem a cseresznye színű bútorokat :)

Készítettem egy kis összeállítást a könyvtár berendezkedéséről, a kezdetektől a működésig.

2 hónap alatt, az őszi szünetig a bútorokat teljesen, a könyveket, egyéb dokumentumokat pedig nagyjából rendeztem el. A feliratok és a falra szánt dekorációs elemek még nagyon hiányosak. A majdnem kész könyvtárról készítettem egy másik videós képösszeállítást.

Remélem, tetszik a könyvtár!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése