Isten hozott!

Ne hagyd, hogy a rossz legyőzzön téged; te győzd le a rosszat jóval!

(Róm 12,21)


Elköltöztünk

2015. december 10., csütörtök

Adventi díszítés a könyvtárban

Nagyon szeretem a papírból kivágott, filigrán díszeket. Rengeteget készítettem már korábban is, igaz, kicsit fáradságos technikával. A megfelelő kép kinyomtatása után kezdetben kisollóval vágtam ki a mintákat, aztán következett a művészkéses korszak.
Idén megkönnyítettem a dolgomat, ugyanis beszereztem egy rendkívül hasznos gépet. Megajándékoztam magam egy speciális vágógéppel, amivel bármilyen mintát ki tudunk vágni, feliratokat készíthetünk, s minden nagyon profin néz ki.
A vágógép számítógéphez kapcsolódva működik, egy speciális programmal lehet a mintákat megtervezni, majd a gép a megfelelő parancsok után kivágja a mintát. Lehet vágni vékony papírt, kartont, sőt vinylt is. Ez utóbbival készítettem el a kölcsönzőpultra a feliratot.
A géphez vásárolhatók kész vágófájlok, de már meglévő képeket is át lehet alakítani vágható mintává. Én inkább ez utóbbit teszem. Filigrán mintákat keresek, s azokból készítek vágófájlokat.
Ha tehetném, rengeteg időt töltenék tervezéssel, vágással, no meg könyvhajtogatással!

Ízelítő az adventi munkáimból:

És íme az adventi könyvtári dekorációm:

A fentebb említett kölcsönzőpultom:

A vágófájlokat kérésre szívesen elküldöm. Ez esetben vedd fel velem a kapcsolatot!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése