Isten hozott!

Ne hagyd, hogy a rossz legyőzzön téged; te győzd le a rosszat jóval!

(Róm 12,21)


Elköltöztünk

2017. június 12., hétfő

Nagy nyári olvasási kihívás - 2017

A tavaly közzétett nyári olvasást motiváló gyűjteményt rengetegen tekintették meg és töltötték le. Idén nem is terveztem újabb anyag készítését, de kollégáim és (ha hiszik, ha nem, de így igaz) a 6. osztályos diákjaim kérésére készítettem erre a nyárra is friss anyagot.
A kicsiknek a nyár minden napjára jutó, olvasást rögzítő színezőt, a nagyobbaknak pedig egy olvasási kihívást állítottam össze.

A grafikák a Freepik és a MyCuteGraphics oldalakról származnak, ahol minden esetre találok szabadon letölthető és felhasználható képeket.

Színezős napló kicsiknek:
"Olvass minden nap! Ha 10 percnél több ideig olvasol, kiszínezhetsz egy kis ábrát. A szünet minden napjára jut egy kis kép."

Nyári olvasási kihívás 2017
A kihíváshoz harminc újabb olvasmányötletet gyűjtöttem össze. Igyekeztem a tavalyihoz hasonló, a felsős korosztályhoz illeszkedő gyűjteményt összeállítani, amiben ezúttal a barátnőm segített néhány téma megadásával. Az olvasmányokat (természetesen) a kihívást vállaló választja ki. Remélem, sokan fogják vállalni a kihívást, és élvezettel keresgélnek az egyes témaköröknek megfelelő könyvek, regények között.


A nyomtatható anyagok letölthetők pdf formátumban e-mail-cím (feliratkozás után) megadásával:

Színezős napló - alsósoknak 2022-es dátummal:
Nagy nyári olvasási kihívás 2017 - felsősöknek 2022-es dátummal:
Szívesen veszem, ha kapok visszajelzést arról, hogy hasznos, használható volt-e az anyag, hiszen sokat dolgoztam vele.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése