Isten hozott!

Ne hagyd, hogy a rossz legyőzzön téged; te győzd le a rosszat jóval!

(Róm 12,21)


Elköltöztünk

2018. június 9., szombat

Júniusi naptár a mozaBookhoz

Ígéretemhez híven megosztom a mozaBookhoz készített júniusi naptáramat is.
Kicsit késve, de sikerült megalkotnom. Pihenésképpen készítettem. :)

A címlap után egy animált oldalon lehet a VAKÁCIÓ! feliratot megjeleníteni, természetesen a hagyományos ! Ó! IÓ! CIÓ! ÁCIÓ! KÁCIÓ! AKÁCIÓ! VAKÁCIÓ! sorrendben.

A következő oldalon a "kitölthető" naptárt helyeztem el, csupa nyárra, szünidőre emlékeztető grafikával.

Ezután egy szókeresős, egy puzzle-s és egy keresgélős oldallal tettem játékossá az anyagot.

S végül, mi mást is tehettem volna az utolsó oldalra, mint ezt a képet?!

A grafikákat ezúttal is a Freepik oldaláról gyűjtöttem.

A júniusi naptár letölthető innen.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése