Isten hozott!

Ne hagyd, hogy a rossz legyőzzön téged; te győzd le a rosszat jóval!

(Róm 12,21)


Elköltöztünk

2019. április 13., szombat

Irodalmi kávéház 2019-ben - költészet napja a könyvtárban

Gondolatban már egy hónapja készültem az idei költészet napjára. Kicsit izgultam, hogy legyen elég időm a terveim megvalósítására. Aztán úgy alakította a sors az életemet, hogy egy töredéket sikerült létrehoznom.

Irodalmi kávéházat szerettem volna berendezni könyvtárunk olvasótermében, de ez túl nagy falatnak bizonyult az egyéb elfoglaltságaim miatt. A terveket leegyszerűsítettem, a költőket nem asztalhoz ültettem, hanem portréjukat asztalokon helyeztem el. A képek kasírozását egy ügyes kolléganőm készítette el.
A költőkhöz fűződő feladatok sem úgy készültek, ahogy terveztem, de végül lett annyi, hogy bőven tudtak/tudnak válogatni a kicsik (3-4. osztályosok) és a nagyok (5-8.) is.

Csokonai A reményhez című költeményét emojikkal, Ady Lédától elköszönő versét SMS formában olvashatták. Kányádi Sándor verseit szófelhőkből azonosíthatták, Petőfi Arany Lacinak c. költeményével a hozzá készített illusztrációk segítségével foglalkozhattak.

Számos feladatot rejtett üzenet formájában helyeztem el. Egy részüket a LearningApps alkalmazással készítettem, QR-kód mögé rejtettem. Készítettem feladatot a Snotes alkalmazás mintájára, és piros szemüveggel olvasható üzenetet Photoshoppal. A nehezebb feladatok mellé QR-kódos segítséget tettem.

Szerkesztettem két feladatlapot, egyet a 3-4., egyet az 5-8. osztályosoknak.

A feladatokat kérésre elküldöm.

Ide kattints, ha levelet akarsz nekem írni.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése