Isten hozott!

Ne hagyd, hogy a rossz legyőzzön téged; te győzd le a rosszat jóval!

(Róm 12,21)


Elköltöztünk

2016. augusztus 17., szerda

Baglyos dekoráció színkártyákból

Tavasz óta készülök arra, hogy festékes színkártyákból készítsek valamit. A húsvéti készülődésnél, a Pinteresten keresgélve "botlottam bele" színkártyás kézműves alkotásokba. A "paint chip"-re rákeresve aztán ontotta a Pinterest a szebbnél szebb műveket. És ahogy ez lenni szokott nálam, addig nem nyugodtam, amíg én is nem készítettem egyet.
Először is szereznem kellett felhasználható színkártyákat, aztán indulhatott a tervezés. Természetesen most is, mint majdnem mindig, a munkahelyem, az egy éve elkészült könyvtáram dekorálásában gondolkodtam. (Hatalmas a könyvtár, de sajnos az olvasótermi részben még nem készült el a díszítés.) Ha pedig könyvtár, akkor lehet bagoly, ami ráadásul még mindig divatos dekorációs elem!
Másodjára tehát kiválasztottam a motívumot, a baglyot. Ezután megfelelő sziluettet kerestem, amit a vágógépem programjával átalakítottam, megformáztam. No, ez tartott a leghosszabb ideig. Kicsit babra munka volt a 6 színt tartalmazó keskeny csíkokra rászerkeszteni a baglyokat. Minden kártyából 3-3 darab, összesen 24 baglyot vágtam ki a Silhouette Curiommal.


Közben persze kiötlöttem, hogy mire és hogyan fogom felragasztani a kis színes darabokat. Vannak itthon felragasztható 3D-s szemek, s van egy csomó régi, éppen használaton kívüli képkeret. Ezúttal egy négyrészes fekete fakeretest választottam. Hogy jól mutassanak a színes baglyok, kicseréltem a hátteret feketére.

Elrendeztem színkártyák szerint a baglyokat, felragasztgattam a keret alapjára, majd szemmel is elláttam mindegyiket. Rátettem a fehér kazettás paszpartut, majd az üveget és a fekete fakeretet.
Ilyen lett :):

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése