Isten hozott!

Ne hagyd, hogy a rossz legyőzzön téged; te győzd le a rosszat jóval!

(Róm 12,21)


Elköltöztünk

2018. augusztus 1., szerda

Nyári kikapcsolódás, feltöltekezés

Hosszú kényszerszünet után végre jutott időm egy kis alkotásra.

Elővettem a vágógépemet, majd hosszas tervezgetés után készítettem egy 3D-s nyári tengeri jelenetet. A képet a Freepikről töltöttem le, Adobe Illustratorral szerkesztettem át. A vágógépbe tollat helyeztem, s a papíron látható mintát a géppel rajzoltattam meg. A rajzolás után vágtam ki a kép darabjait, amiket vastag kétoldalú ragasztóval rögzítettem fel az alapkartonra.


A következő mű egy hátulról megvilágítható többrétegű kép lett. Egy olvasó nő ül az előtérben, a tengerparton.


Végezetül egy 3D-s monogramot készítettem. Sokat töprengtem, mire rájöttem, hogy hogyan is kell megszerkeszteni. Nem lett tökéletes, talán egyszer készítek egy hasonlót...


A vágógépemet újra elcsomagoltam, hogy inkább a másik hobbimmal, a könyvhajtogatással foglalkozzam. Ez a tevékenység is pihent egy éven át. A májusban boldoggá avatott Brenner János korabeli fotójából készítettem ezt a könyvet árnyhajtogatással.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése