Isten hozott!

Ne hagyd, hogy a rossz legyőzzön téged; te győzd le a rosszat jóval!

(Róm 12,21)


Elköltöztünk

2020. február 19., szerda

Egy kis ráncfelvarrás

Végre! Végre! Végre!
Végre rászántam magam a blog küllemének megújítására. A régi megjelenés már nem tükrözte a mostani énemet, meg is untam, újra vágytam.
A folyamat azonban több hónapot váratott magára, míg mára megvalósult.
A blog tartalma nem változik, továbbra is a könyvtárostanári munkám során keletkező gondolatokat, ötleteket és munkálatokat osztom meg.


A blog fejléce:
A szélessége maradt, viszont a magasságát kicsit megnöveltem, hogy több dolog is elférjen benne. Újabban előszeretettel alkalmazom munkáim illusztrálására az ikonokat, ezért a fejlécen az általam végzett szerteágazó munkát jól kifejező elemeket helyeztem el. Az ikonok természetesen most is a Freepik oldaláról származnak. A blog címének betűtípusa (Banret) art déco stílusú, és ez sem véletlen választás, hiszen kamaszkorom óta nagy art déco rajongó vagyok. A főcímet kiegészítettem egy alcímmel: "Könyvtári kreatívkodásaim".
A blog színvilága:
Egyértelmű volt számomra, hogy milyen színvilágot szeretnék. Egyrészt azért, mert a kék a kedvenc színem, másrészt pedig a 2020. év színe éppen a kék! Ide is teszem a Pantone színskáláját, hátha mást is megihlet.


A kép forrása:
Pantone 19-4052 Classic Blue. Palette Exploration. Pantone, cop. 2020. URL: https://www.pantone.com/color-intelligence/color-of-the-year/color-of-the-year-2020 Letöltés: 2020.02.19.






Social media ikonok:
Épp ideje volt már frissítenem a blog ezen, eléggé kiemelt helyen lévő részét is. A "halott" Delicious linket végre eltávolítottam, helyette pedig az Instagram profilomat helyeztem el.
Még néhány betűtípust és betűszínt átállítottam, más változtatást nem végeztem.
A blog régi és friss kinézetéről két egyforma nagyságú képet készítettem, majd egy megfelelő szuper alkalmazás segítségével interaktívvá tettem. A középen megjelenő függőleges csúszka segítségével lehet felfedezni a két megjelenés közötti különbséget.
Remélem, hogy ez a ráncfelvarrás újabb lendületet ad, s majd rendbe szedem a blog többi oldalát, és ismét gyakrabban jelentkezem új posztokkal!


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése