Isten hozott!

Ne hagyd, hogy a rossz legyőzzön téged; te győzd le a rosszat jóval!

(Róm 12,21)


Elköltöztünk

2022. augusztus 22., hétfő

Szeretem a könyvtáramat

Gyorsan készítettem egy ikonokkal kitöltött szívet. A grafikát most is Freepikről választottam hozzá.

PowerPointban egy oldalra beszúrással rajzoltam egy szívet, majd bemásoltam az ikonokat, kiválogattam és lekicsinyítettem a nekem tetszőket, aztán ezeket elrendeztem a szív belsejében, végül készítettem egy feliratot is.
Körülbelül 10 perces szórakoztató elfoglaltság.
Erősen gondolkozom, hogy készítek magamnak ezzel a képpel egy új tanévkezdő pólót. :) Te mire tudnád használni?
A képet A3-s lapra nyomtatható méretben PNG és JPG formátumban töltheted le a neved és az e-mail-címed megadása után.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése