Isten hozott!

Ne hagyd, hogy a rossz legyőzzön téged; te győzd le a rosszat jóval!

(Róm 12,21)


Elköltöztünk

2015. július 30., csütörtök

Dekoráció az új könyvtárba

Nagy eseményre készülök... Olyanra, ami ritkán adatik meg a dolgozó ember életében. Intézményünk új helyre költözik. A tantermek és a tornacsarnokok egy teljesen új épületbe kerülnek, az irodák, néhány szaktanterem és a könyvtár pedig egy régi rendház felújított épületében kapnak elhelyezést. Az építkezés 1 éve kezdődött, a műszaki átadás pedig néhány napja történt meg.

Tavasz óta lázasan készülődöm, tervezgetem, milyen is legyen a könyvtár. (Itt és most nem kívánok a bútorozásról beszélni, majd egy másik posztban kitérek arra is.) Sokat töprengtem, hogy milyen legyen a dekoráció: a kiegészítő textilek, a díszek, a növények, fessünk-e a falra, újrahasznosított tárgyak színesítsék-e a tereket. Ötlet volt és van milliónyi, a baj csak az, hogy az idő behatárolja a "DIY"-t, azt, hogy mennyi saját készítésű dolgot tudok előállítani.

Egyik első tervem: párnák készítése az egyik elkülöníthető sarokba. Az ötletet az alábbi Pinteresten talált fotó adta:

(Forrás: 30 Epic Examples Of Inspirational Classroom Decor)

Amikor körülbelül egy éve megláttam, azonnal éreztem, hogy ezt meg fogom valósítani, természetesen magyar változatban! Tehát a párnák az OLVASS! feliratot mintázzák.

A párnákat az IKEA áruházban vásároltam. Figyelembe véve, hogy ezeket könyvtárba szántam, huzatnak viszonylag nehezen elnyűhető anyagot kellett keresnem. Vastag kék vásznat választottam, amihez egy korábban beszerzett baglyos karton anyagból vágtam ki a megfelelő betűket.

És aztán szép sorjában el is készültek a párnák.

Készítettem egy ráadás párnát is, amire egy baglyos képet varrtam.

És íme, itt vannak a kész párnák! (Igaz, még csak a saját otthonomban.)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése